Szczegóły książki

Gość


Szczegóły książki


Reklama i PR na rozdrożu?
Wtorek, 17 marca 2009
Henryk Mruk [red. nauk.]
Praca, która pokazuje problemy w szerszej perspektywie, pozwalającej na szukanie nowych rozwiązań, metod i refleksji. Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesujący oraz właściwy. W powiązaniu z tymi kierunkami badań i myślenia naukowego można rozpatrywać treści zawarte w pracy.
Okładka