Szczegóły książki

Gość


Szczegóły książki


Wizerunek firmy w mediach
Wtorek, 17 marca 2009
Józef Szocki
Niniejszy podręcznik systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej – o jej pozycji i ofercie – przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe – czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
Okładka