Szczegóły książki

Gość


Szczegóły książki


Rozwijanie zdolności uczenia się
Środa, 18 marca 2009
Ewa Filipiak [red.]
Podjęte przez Autorów tekstów wątki łączy jeden kluczowy problem: rozwijanie zdolności uczenia się w kulturze klasy szkolnej. Tom wyraźnie dzieli się na dwie części: pierwszą z nich stanowią Konteksty, a w nich dwa wątki: Nauczyciel i uczeń w kulturze uczenia się oraz Myślenie o uczeniu uczenia. W drugiej części zatytułowanej Problemy Autorzy poruszają różne wątki. Wszystkie kwestie koncentrują się wokół osi: O możliwościach i problemach samoregulowanego uczenia. Publikacja ta finansowana jest ze środków projektu badawczego KBN Nr N 107 037 31/3875, którego celem naukowym jest dokonanie diagnozy poziomu i właściwości zdolności uczenia się uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. Zdolność uczenia się rozpatrywana jest w kategoriach zmiany rozwojowej.
Okładka