Szczegóły książki

Gość


Szczegóły książki


Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach
Piątek, 10 kwietnia 2009
Wiesław Pluta
Publikacja przeznaczona glównie dla studentów zarządzania i finansów, menedżerów oraz właścicieli małych i średnich przedsiebiorstw. Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Okładka