Szczegóły książki

Gość


Szczegóły książki


Metody i narzędzia komunikacji marketingowej
Czwartek, 13 października 2011
red. Zygmunt Waśkowski
Cena:16,00 zł
Cena dla studentów: 16,00 zł
Zeszyt Naukowy jest zbiorem dziesięciu artykułów, które wyjaśniają złożoność procesów komunikacyjnych, wskazują metodykę postępowania, a także przedstawiają uwarunkowania i narzędzia służące zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwa z otoczeniem. Opisywane przykłady zastosowanych w praktyce rozwiązań, zarówno w odniesieniu do rynków branżowych, jak i do konkretnych instrumentów marketingowych sprawiają, że publikację cechuje aplikacyjny charakter. Płaszczyzną rozważań autorzy uczynili obszar marketingu, który dla przedsiębiorstw działających na wysoce konkurencyjnym rynku odgrywa kluczowe znaczenie. Skoncentrowali się na jednej z najważniejszych funkcji marketingu, jaką jest komunikacja z rynkiem.
Okładka