Aktualności

Gość


SZKOLENIE ONLINE Zasoby odpornościowe. Asertywność pedagoga


SZKOLENIE ONLINE Zasoby odpornościowe. Asertywność pedagoga
poniedziałek, 17 maja 2021, Zuzanna Walczak

Koło Naukowo- Samokształceniowe „Pasjonat” GSW Milenium pod kierunkiem dr Agaty Woźniak zaprasza na otwarte szkolenie onilne "Zasoby odpornościowe. Asertywność pedagoga". Podczas szkolenia odbywać się będą rozmowy i analizy przykładów z praktyki, w celu rozwijania umiejętności uczestników. Szkolenie zakończy się wręczeniem imiennego zaświadczenia uczestnictwa.






Tematy, które będą rozpatrywane podczas szkolenia:

  • rozpoznawanie, wydobywanie  i budowanie zasobów odpornościowych (moje osobiste zasoby, moje zasoby a zasoby pedagoga, zasoby pedagoga a zasoby „klienta”),
  • zasoby z perspektywy filozofii asertywności (asertywne podejście do życia),
  • zasoby a prawa i granice osobiste (moje granice, moje granice a granice w pracy pedagoga, granice pedagoga a granice „klienta”),
  • metody i techniki pracy „ze sobą” (asertywne „tak”, asertywnie „nie”)

Szkolenie odbędzie się 31 maja 2021 roku w godzinach 17.00 – 21.00 na platformie Teams.


Udział w szkoleniu jest całkowicie BEZPŁATNY!


W szkoleniu mogą uczestniczyć członkowie Koła Naukowo- Samokształceniowego „Pasjonat” oraz chętni studenci GSW Milenium. 

Liczba miejsc dla studentów spoza Koła jest ograniczona (6 wolnych miejsc), o przyjęciu będzie decydować kolejność zgłoszenia!

Zgłoszenia należy przesyłać do 27 maja 2021 roku, korzystając z poniższego kwestionariusza




Szczegółowych informacji udziela Grażyna Kozłowska pod adresem grazynakozlowska18@gmail.com

 

Więcej o Kole Naukowo-Samokształceniowym „Pasjonat” GSW Milenium

Koło Naukowo-Samokształceniowe „Pasjonat” to grupa studentów (aktualnie studentek), która pod kierunkiem dr Agaty Woźniak realizuje cele związane z rozwojem pedagoga. Istotne jest dla nas poznawanie współczesnych modeli pomagania, ćwiczenie umiejętności budowania zdrowych relacji, praktykowanie metod i technik, dzięki którym stwarzamy (sobie i innym) warunki do uczenia się.

W minionym roku akademickim zajęłyśmy się doskonaleniem warsztatu badawczego pedagoga, poznawałyśmy niuanse pracy na zasobach, śledziłyśmy związki neuronauki z rozwojem podejść do pracy z dziećmi i młodzieżą, dyskutowałyśmy o roli profilaktyki wypalenia zawodowego w czasie pandemii.

Więcej na temat działalności Koła możesz przeczytać TUTAJ