Aktualności

Gość


Lech razy dwa, czyli marketing w praktyce


Lech razy dwa, czyli marketing w praktyce
sobota, 23 maja 2015, Anna Woźniakowska

W sobotę 23 maja nasi studenci pierwszego roku zarządzania z Gniezna i Wągrowca razem z magistrem Krzysztofem Celką odbyli zajęcia terenowe z marketingu . W trakcie wycieczki dydaktycznej do Poznania, słuchacze GSW Milenium mieli możliwość zapoznania się z elementami Marketingu Mix stosowanymi przez takie przedsiębiorstwa jak, klub piłkarski z ponad pięćdziesięcio milionowym budżetem, czy międzynarodowa korporacja warząca 20 miliardów litrów piwa rocznie. W trakcie zajęć studenci musieli również opracować w grupach zagadnienia z wiązane z Inea Stadionem, Kompanią Piwowską, oraz promocją i wizerunkiem stolicy Wielkopolski. Nagrodą za zaangażowanie i ciężką pracę była degustacja złotego trunku,

Zapraszamy na fotorelację