Aktualności

Gość


Nasi wykładowcy są PRAKTYKAMI - dr Paulina Gołaska


Nasi wykładowcy są PRAKTYKAMI - dr Paulina Gołaska
czwartek, 6 września 2018, Natalia Jędrzejczak

Rozpoczynamy nowy cykl. Będziemy przybliżać Wam kadrę akademicką Milenium. Co ważne, nasi wykładowcy są ❗PRAKTYKAMI - w swojej pracy zawodowej stawiają nacisk na przełożenie nauki na życie codzienne. Zobaczcie sami!

⏩ DR PAULINA GOŁASKA

Specjalizuje się w terapii relacyjnej. Autorka projektu „Autyzm relacyjnie” www.inkubatorwins.pl/autyzm-relacyjnie/, www.autyzmrelacyjnie.pl.

✅ Z wykształcenia psycholog i pedagog specjalny. Z zamiłowania terapeuta dziecięcy. Na co dzień pracuje klinicznie oraz prowadzi zajęcia z zakresu pedagogiki specjalnej i psychologii.

⭕Współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi w Poznaniu, w tym Fundacja "Dziecko w Centrum", ZERO-PIĘĆ. Fundacja na rzecz zdrowia psychicznego małych dzieci. oraz Fundacja FIONA. Prowadzi własną działalność terapeutyczną skupioną na promowaniu nurtu relacyjnego w terapii, i w tym podejściu pracuje również w Fionie.⭕

✅ Jej praca doktorska dotyczyła szeroko rozumianej rodzicielskiej refleksyjności, którą rozumie jako zdolność dorosłego do rozpoznawania i regulowania emocji własnych oraz dziecka. Szkoli się w zakresie psychoterapii dzieci i młodzieży – zarówno w kraju, jak i zagranicą.

✅ Bliska jest jej praca terapeutyczna polegająca na wyzwalaniu aktywności własnej dziecka, wspieraniu jego rozwoju emocjonalnego oraz zdolności do symbolicznego myślenia. Priorytetem jest dla niej nawiązanie kontaktu i stworzenie wystarczająco dobrej, bezpiecznej, opartej na obopólnym szacunku i życzliwości relacji.

✅ Inspirację czerpie z wielu różnych podejść, m.in. niedyrektywnego w ujęciu H. Olechnowicz, interpersonalnego w ujęciu M. Zalewskiej, psychoterapii zorientowanej rozwojowo, terapii zabawą oraz psychoanalizy. Jest zwolenniczką pracy terapeutycznej opartej na procesie oraz zagorzałym przeciwnikiem wszelkich form krzywdzenia dzieci, w tym krzywdzenia emocjonalnego.

✅ Gdy nie ma wokół niej dzieci, pisze i realizuje aplikacyjno-badawcze projekty naukowe oraz popularyzuje nurt relacyjny, publikując artykuły popularno-naukowe oraz organizując spotkania dla rodziców.