Nowe nabytki

Gość


Nowe nabytki


Zarządzanie ludźmi
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Michael Armstrong
Zarządzanie ludźmi to dynamicznie rozwijająca się gałąź wiedzy i praktyki gospodarczej.
Fuzje i przejęcia
Wtorek, 6 kwietnia 2010
[red.] Waldemar Frąckowiak
Fuzje i przejęcia wiążą się ze złożonymi decyzjami inwestycyjnymi i finansowymi. Obejmują wszystkie kluczowe elementy biznesu.
Prawo finansowe w Unii Europejskiej
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Cezary Kosikowski
Pierwszy w Polsce oraz innych krajach Europy Wschodniej i Centralnej podręcznik akademicki.
Finanse publiczne
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Andrzej Wernik
W finansach publicznych, tak jak w każdej innej dziedzinie, pojawiają się nieporozumienia i fałszywe sądy wynikające z powierzchownego podejścia i niedostatecznej znajomości uwarunkowań leżących u podłoża zjawisk i procesów finansowych...
Finanse publiczne w Polsce
Wtorek, 6 kwietnia 2010
E. Malinowska-Misiąg , W. Misiąg
Książka omawia najważniejsze aspekty finansów publicznych, a jednocześnie spełnia funkcję przewodnika, prezentującego aktualny stan sektora finansów publicznych w Polsce.
Socjologia wychowania - wybrane elementy
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Magda Karkowska
Kompletne opracowanie, które w przystępnej i skrótowej formie zawiera podstawowe zagadnienia związane z problematyką socjologii wychowania i edukacji.
Pod wielkim dachem nieba. Granice, migracje i przestrzeń we współczesnym społeczeństwie
Wtorek, 6 kwietnia 2010
[red.] Wojciech Muszyński, Ewa Sikora
Zbiór artykułów reprezentujšcy szczególnš dyscyplinę socjologii: socjologię przestrzeni.
Strukturalne i kulturowe uwarunkowania aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Wtorek, 6 kwietnia 2010
[red.] Irena E. Kotowska
Książka zawiera wyniki kilkuletnich prac interdyscyplinarnego zespołu badaczy z Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.
Profile kompetencji społecznych osób pracujących i bezrobotnych
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Marta Czechowska-Bieluga i inni
Psychopedagogiczne ujęcie kompetencji społecznych.
Edukacyjne konteksty rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym
Wtorek, 6 kwietnia 2010
[red.] Krystyna Kusiak
Publikacja wielowątkowa, o zróżnicowanym materiale merytorycznym.
Spotkania dzieci ze sztukš – program zajęć w edukacji wczesnoszkolnej
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Monika Nęcka
Ksišżka na temat edukacji plastycznej dzieci, skierowana do nauczycieli klas I–III.
Bożena Pawlak
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Praca grupowa w edukacji wczesnoszkolnej. Problemy
Umiejętnoœć współdziałania i pracy w zespole jest kompetencjš wysoko cenionš w wielu dziedzinach naszego życia...
Niedostosowanie społeczne uczniów a niepowodzenia szkolne
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Agnieszka Domagała-Kręcioch
Problematyka niepowodzeń szkolnych a także niedostosowania społecznego.
Człowiek a patologie społeczne
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Kazimierz Pierzchała, Czesław Cekiera
Obaj autorzy od wielu lat zajmują się psychologią oraz pedagogiką resocjalizacyjną i to zarówno w sensie teoretycznym jak i praktycznym.
Przemoc. Konteksty społeczno-kulturowe , tom I, II
Wtorek, 6 kwietnia 2010
[red.] Beata Szluz
Badania, ich wyniki i analizy teorii, które ukazują skalę zjawiska przemocy w społeczeństwie.
Inteligencje wielorakie
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Howard Gardner
Książka pozwoli nauczycielom głębiej zrozumieć znaczenie sposobu organizacji edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i jej wpływ na rozwój różnych typów inteligencji dziecka...
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Jan Fazlagić
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów zamierzających zwiększyć efektywność wykorzystania know-how w swojej firmie czy organizacji. [dr Mariusz Strojny]
Reklama internetowa
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Agnieszka Leśniewska
Stwórz klientowi jego własny świat.
Marketing wirusowy w internecie
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Wtorek, 6 kwietnia 2010
Tomasz Frontczak
Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.